Tisdag!

Jag försov mig imorse, 2timmar ;$
Men när jag vaknade så fixade jag mig, gick iväg till affären
och åkte iväg till skolan. Fick äta min frukost på bussen, en latté och gifflar.
Kanska inte var den nyttigaste frukosten, men den var god! :)
Jesper mötte upp mig på Pekås där vi köpte en varsin cola.
Sen gick vi ner till skolan, där vi mötte upp Angelica, Tina och Eveline.
Sen hade vi matte, det gick skitbra! Sen gick vi ut och satte oss i solen
medans vi väntade på Christer. Sen kom han och då åkte vi ner till samhället
och folketshus, där vi skulle kolla på teater.
Efter teatern kom Linda ner till folketshus. Sen gick vi till apotektet och sedan
vidare hem till henne. Hemma hos henne satt vi vid datorn och pratade.
Sen så åt vi mat, vilket var jättegott! Köttfärsås och makaroner.
Sen följde hon mig ner till samhället där jag skulle ta bussen till Örebro.
Satte mig på bussen, pratade med Linda och Malin.
Sen kom jag hem och hoppade direkt in i duschen, gjorde en hårinpackning.
Sen satte jag mig här med en kopp te. Imorgon har vi studiedag,
så då ska jag åka in till Degerfors där jag ska spendera min dag med Linda.
Kanske solar, vi får se. Det vore väldigt skönt. :)
Snart ska jag kolla på film och sedan sova!

Angående teatern idag!
Jag är inte personen som tycker om teater.
Men det vi såg på idag var jättebra!
Den var baserad på oss ungdomar, och på internet.
Bloggar, Youtube, Facebook, Lunarstorm och liknande sidor.
Den var sjukt rolig om jag får säga det själv.
Teatergruppen hette Ung utan pung, lite löjligt namn kanske.
Men ne skitbra grupp som bestog av 5personer, 3tjejer och 2killar!
Dom kanske kommer tillbaka till Degerfors igen, med en ny teaterföreställing.
Man kan ju alltid hoppas! :)

Här får ni två dåliga bilder på mig från i somras och en dålig bild på mig och jesper för någon månad sen! :)

xoxo nnea'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0