The o.c !

Jag älskar verkligen O.C!
Tror nog att det är de bästa programet som någonsin skapats.
Det måste vara den bästa serien för ungdomar ( och vuxna ).
För man kan nästan säga att serien är verklighetsbaserad!
Jag har sett alla säsonger minst 2gånger.
Vi har alla säsonger hemma, så sjukt bra program!
Och "Ryan" är så sjukt snygg, okej då "Seth" också!
Jag kommer ihåg att jag vart så sjukt ledsen när "Theresa" berättade
att hon var gravid, och när "Ryan" sa till "Seth", "Summer" och "Marissa" att
han skulle flytta med "Theresa".. Jag satt typ och grät.
Skulle kunna sitta och kolla på alla säsonger om och om igen.
Men det får jag antagligen inte göra idag, för mamma och Inez vill ha tv:n..
Har ni någon favorit i programet, några åsikter om programet? :)
Släng in en kommentar isåfall! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

The O.C in my <3

2011-03-09 @ 19:05:36
URL: http://hurricanelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0