Söndagsmys med mamma och syster!

Sitter i soffan med mamma och Inez.
Framför oss så står det en stor skål med chips, och en skål med dipp.
Och ett varsit glas med cola, vi inväntar BigBrother!
Hoppas inte Nicky åker ut, då är det ju bara en sevärd person kvar, gurkan! ♥

Min helg har varit underbar, har spenderat var ända minut med Tina!
Vi har haft kul, och mindre kul.
Vi sov inte i fredags till lördags, vi var inte ens trötta?..
Sen vid 11 på lördag morgon åkte vi ner på stan en stund.
Köpte en present till pappa och Tina köpte lite annat till sig.
Sen åkte vi hem till pappa igen och inväntade honom, Tony och Michell.
Sen så åkte Tony hem, och vi beställde pizza, sen satt vi och prata.
Sedan gick pappa och Michell på krogen, då gick jag och Tina och la oss.
Sen vaknade vi imorse, jag diskade lite, och sedan väckte jag Tina.
Vi låg i sängen en stund och pratade, sen gick vi upp och tog en varsin Billys-panpizza
och ett glas cola. Sen så la vi oss i sängen en stund till.
Sen la vi oss i badet med ett varsit glas iskall cola, och ansiktsmask.
Sen gick vi upp och fixade oss. Sen åkte hon hem till Degerfors.
Och jag hem till Örebro. Det första jag gjorde var att gå ner i källaren och tvätta!
Visst är jag duktig? ;)
xoxo nnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0