shake that ass

Haha, ikväll blir det då inget shake that ass " för min del iallafall!
Åkte i väg lite senare till skolan idag, hade ont i huvudet när jag vaknade.
Tog iallafall bussen in till Degerfors där jag mötte upp Tina på skolan.
Det första vi gjorde var att gå till maten, vilket var onödigt!
Det var grymt äcklig mat, så vi satt bara där...
Sen hade vi matte, jobbade inte så mycket. Vilket jag hade behövt, för jag ligger efter..
Sedan slutade vi, och jag och Tina fick skjuts upp till samhället utav Hugo.
Vi gick och tog ut pengar, sen solade vi. Fick färg idag kan jag lova! :)
Sen skulle vi gå till Coop, men istället mötte vi på Eveline och Sebastian, sen kom Douglas.
Sen skulle Tina hem, och då gick jag och Eveline till Coop.
Efter vi hade varit på Coop gick jag upp till Caroline, och Eveline hem.
Satt hos Caroline en stund, sedan gick vi vidare till Kronhallen och Godislandet.
Sen tog jag bussen hem till Örebro.
Ska snart sätta mig och spela lite Left for dead 2 med mamma ;$
Sen blir det Bigbrother!!

Jag funderar starkt på att byta blogg till bloggplatsen.se ..
Men vi får se hur jag gör, är så trött på att blogg.se alltid ska krångla!
Men jag skriver mer om den saken under helgen!!
xoxo nnea'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0