my life your entertainment

Kvällsblogg!
Detta får bli ett lite snabbt inlägg.
Börjar bli så himla trött känner jag. Men har så sjukt
ont i mitt hjärta.. Har typ sovit bort hela dagen, Har inte
riktigt varit mig själv idag. Plus att jag börjar få total bloggtorka.
Jag vill lixom inte sitta och skriva om vad jag har gjort om dagarna hela tiden.
Men jag kommer ju inte på något annat att skriva om? Hmm..
Får fundera på det ett tag nu!
Ont i huvudet, ont i kroppen, ont i tanden & ont i hjärtat.
Bra lördag känner jag, eller inte..

Just ja, mamma ska ringa till doktorn på måndag.
Och boka en tid för en utredning på min mage.
( Haha, vad bra svenska jag har! )
För jag äter hela tiden, med går inte upp i vikt..
( Vilket jag tycker är skitbra! )
Jag har redan gjort så många utredningar.
Men doktor kommer typ bara fram till olika saker varje gång.
Först sa dom att jag var Laktosintolerant, sen sa dom att jag inte tål Mjölkprotein.
Men även om jag inte får i mig saker som inenehåller mjölk så har jag
så sjukt ont i magen, plus att min mage svullnar.. Vilket jag helst vill slippa..
Får väll se vad dom ger mig för diagnos denna gång!

Men nu ska jag nog slå på en film och sedan sova!
Men ni får ha det så bra sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0