kommer inte på ngn bra rubrik.

Just nu sitter jag med ansiktsmask i ansiktet, så skönt!
Det luktar hallon & sommar! Jag blir galen.. Jag vill ha sommar nu!
Ska snart tvätta ansiktet, sedan hoppa in i duschen, sen får jag se vad som händer..
Kanske drar mig in mot Degerfors, vem vet.
Men isf måste jag försöka fixa skjuts, sådet blir antagligen ingeting med den saken.
Idag var jag på stan med Malin.
Jag sprang omkring och kollade efter en ny BH, provade ca 10st..
Sen till sist hittade jag en som var jättefin och jätteskön.
Sen sprang vi omkring lite till, så jag fick med mig lite mer hem.
Jag köpte;
Vit bh - lindex
Vita string - lindex
18st örhängen - H&M
Ögonskugga - H&M
Rougenorste - H&M
Vitt linne - H&M
Ansiktsmask - H&M
Ögonbrynspenna - H&M

Vart ganska nöjd om jag får säga det själv! :)
Haha, nej nu måste jag springa in i dschen, sen ska jag prata lite med folk
och se vad som händer. Bloggar nog mer sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0