Hihi..

Hihi.. Nu har jag inte bloggat på länge igen ;$
Aja skit samma, har inte haft så mycket tid om dagarna.
Haft fullt upp med skolan och skit...
Men tog mig lite tid för en nattblogg innan jag går och lägger mig.
Är så sjukt trött, men kan inte gå och lägga mig förens min syster kommer hem ,
hon hare ingen nyckel.. Så jag måste låsa upp åt henne sen, för det är bara jag hemma.
Denna vecka har gått snabbt, men ändå har den varit så sjukt jobbig!..
Skolan har gått bra, fixat två prov! Men har haft sån himla tandvärk..
Så idag tog jag mig i kragen och gick till tandläkaren. Dock hjälpte inte det, för när jag kom
ner till skolan igen hade jag ont i en annan tand... Men orkade inte gå tillbaka.
Så jag, Angelica och Elin åkte upp till Angelica och fixade oss lite.
Sen kom Andersson och hämtade upp mig, vi drog till pizzan.
Där var min syster, Fredrik, Robin, Daniel och Caroline, sen kom Sebastian.
Jag Caroline, Sebastian, Andersson och Daniel åkte hem till Carolien och Daniel.
Så jag tillbringade hela kvällen där, men sen vart jag så trött.
Så pappa, Michell och Adam fick komma och hämta mig i Degerfors, och sedan köra hem mig.
Sen åkte dom vidare, så gjorde en Caffe Latté, och satte mig vid datorn.
Och nu sitter jag här och skriver. Måste verkligen bli bättre på att blogga!
Men vet inte riktig vad jag ska blogga om, ni får komma med förslag!!
Men nu ska jag tvätta av mig sminket, och invänta min syster, sen ska jag sova!
Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0