G'NIGHT! eller ngt..

Har precis kollat på ett avsnitt av BB från gårdagen, och ett avsnitt av Glee.
Väntar på att klockan ska bli 22.00 så jag får kolla på BB igen.
Sen ska jag sova så att jag inte försover mig imorgon! o;
Men först ska jag tvätta av mig sminket, sen ska jag byta om till myskläder!

Idag har jag inte gjort mycket alls, har hjälpt mamma med disken.
Sen gick hon och jag till Kronhallen, köpte lite saker till lasangetten.
Sedan gick vi vidare till Direkten, där vi hämtade ut ett packet.
Sen gick vi till Tempo där hon köpte cigg till sig och tuggummi åt mig.
Sen gick vi hem och lagade mat, jag gjorde en sallad, och hon lasagnetten.
Det vart jättegott kan jag lova! Vi är bäst på att laga mat.

Imorgon blir det skolan, sen blir det chilldag med underbara vänner i think.
Sen blir det hem, ta en dusch och vila upp sig inför fredagen!
Ska först till skolan, sen till tandläkaren, sen får vi se vad som händer.
Kanske åker in till pappa en stund, han fyllde ju i måndags, så ska
väll fira honom litegran!
Puss på er godingar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0