Finns inge bättre än en Latté på morgonen!

Jag börjar dagen med att skriva ett blogginlägg och en latte!
Jag trodde jag skulle sova längre idag, men nej det gjorde jag inte..
Får se vad som händer idag, har inte riktigt bestämt ngt.
Antingen blir jag kvar i Karlskoga, eller så åker jag hem till Örebro.
Eller så åker jag in till Degerfors ch blir kvar där inatt..
Hur som helst så måste jag slänga mig i duschen först!

Haha, jag känner mig jättedålig!
Jag slog på en film igår när jag skulle sova, och den filmen
kollar jag jämnt på när jag är hos pappa och ska sova.
För jag kommer aldrig ihåg hur den slutar?  ;s
Efter ca 15min så kände jag inte igen filmen?..
Då slog det mig att jag har aldrig sätt hela filmen. Jag har alltid
lyckats somna innan filmen är slut.
Och den filmen har jag typ haft i 2-3år. Hur lyckat är det då?
Så jag fortsatte kolla på filmen, men somnade igen! -.-
Så senare ska jag kolla klart på hela filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0