,~,~

jag har insett att min senaste kyss.. var med fel person
jag saknar.. dig
jag pratar.. för mycket
jag skrattar.. åt det mesta
jag tycker om.. godis
jag avskyr när folk.. är falska, dryga och jobbiga
mina närmaste vänner är.. är underbara! 
min första vän hette.. Amanda
min första kärlek hette.. Christopher
kärlek är.. idiotiskt, men underbart! 
min favoritfilm är.. en bra film
när jag borstar tänderna.. så borstar jag tänderna
när jag lagar mat.. så blir det gott
jag är rädd för.. bl.a spindlar, andra kryp, mörket, trånga utrymmen.. 
jag önskar.. att jag får en utomlandsresa, och en P&L-biljett :)
den värsta känslan är.. när man får den där klumpen i magen
den bästa känslan är.. när det pirrar i magen när man är kär
jag vill.. ha 1miljon på mitt konto
jag är.. dålig
jag är sämst på.. allt
jag kommer alltid att vara.. jag 
det finaste som finns.. inte är det min hund iaf..
i sommar.. ska jag leva livet
sist jag grät var.. ett tag sen
jag kan.. vara en riktig bitch
min mobiltelefon är.. mitt allt!
när jag vaknar på morgonen.. vill jag dö, och sen kollar jag min mobil
innan jag somnar.. kollar jag på film
just nu håller jag på att.. slösa bort tid
jag har aldrig.. flygit
idag har jag.. varit trött
på gymnasiet.. (?)
jag vill verkligen.. ha dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0