#

Godmorgon! Jag har inte sovit mycket alls inatt.. Somnade vid 3 och vaknade vid 9, 6timmars sömn är ju bra osv när man ska upp på stan, och sedan till degerfors. Det är ju lixom lördag idag, så man kan ju inte bara ligga hemma och glo. Jag måste inhandla lite oxå saker idag. Så ska vänta på att min syster och malin vaknar så att vi kan gå upp på stan. Det stänger ju 15.00 på stan idag. Så har ju inte så mycket tid på mig... Aja, får se hur det går :) Juste, vi har börjat med ett projekt som kallas för rörelseverket i skolan. Man ska typ göra en dans, den måste innehålla ett visst tema, två låtar, och en massa andra rörelser. Den får vara minst 3minuter och max 8minuter lång. Är den mer eller mindre får man ig. Och min grupp började i måndags. Och vi har kommit skitlångt. Så denhär veckan har jag mest tillbringat i skolan, har pluggat och dansat i princip varje dag! Så jag känner mig ganska duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0