dynga?

Just nu sitter jag vid datorn och väntar på att Tina ska prata klart i telefonen..
Det tar ju evigheter för bruden ju!
Vi funderar på att dygna, vi ska upp vid nio imorgon, sen ska vi ner på stan.
Sen får vi se vad dagen/kvällen bjuder på ;)

Jag fick värsta ångesten förut för att jag inte bloggat så mycket dom senaste dagarna.
Men jag har inte varti på topphumör, sen har jag inte haft ngt speciellt att skriva, typ som nu!
Men ska försöka skriva lite nu!

Jag har totalt börja ändra uppfattning om Kissie just nu!
Jag tycker att henens blogg är intressant, och inte alls störande.
Sen så tycker jag att hon börjar bli snyggare och snyggare för varje dag som går.
Och sen har jag tänkt på en till sak angående Kissie/ Alexandra.
Jag tror inte riktigt att hon lever sitt liv som i bloggen, att Kissie är någon helt
annan i bloggen än vad Alexandra är. Jag tror att Alexandra är världens goaste person, jätte snäll,
inte alls som den personer hon verkar vara. Alla verkar få fel uppfattning om henne.
Jag tror hon verkar vara mer dryg, bimbo i bloggen än vad hon är irl.
Att hon skriver så för att provecera folk, som ett PR-trick för att få mer läsare.
Lixom som en pjäs i en film t.ex.
Och om hon nu läser min blogg någon gång, så hoppas jag att hon förstår hur jag menar!

Det var allt jag har att säga för kvällen!
xoxo nneeea'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0