days to remember ~

Jag, Malin och Angelica på bilden!
Vi var hemma hos Mattias med massa folk.
Den kvällen var underbar!
Lyssnade på musik, pratade, och drack öl!

Jag, Angelica och Malin på bilden!
Vi hade precis kommit hem från en kväll i karlskoga.
Kvällen var bra förutom att vi satt ute i 1timma och frös i 25-!
Haha, plus att min halsduk försvann samma kväll..





Angelica, jag, Tina, Eveline och Jesper på bilden!
En bild som vi tog när vi hade skolfoto.
Så sjukt underbara människor. Vad vore jag utan er?
Vårat lilla "gäng" i klassen!





Jag, Angelica och Eveline på bilden!
Också tagen samma dag som vi tog skolfotot i nian.
Snygga brudar vid våran egna lilla rökruta ;)





Elin, jag och Angelica på bilden!
Vi posar så snyggt menar jag ;)
Haha vi hade precis fixat oss, och skulle dra ut! :)
Kvällen  vart lcykad kan jag lova!
Mina brudar alltså!





Jag, Amanda och Julia på bilden!
Vi bodde hos Becca ( föredetta kompis ) i en vecka om inte mer.
Vi hade skitkul, denna kväll så tog vi en massa bilder.
och jag var på den tiden blond, haha :)
Saknar dom dagarna!..





Malin och jag på bilden!
Snygg bild menar jag, haha :)
Vi hade tråkigt hela dagen, så vi fixade oss och tog kort.
Sen efter ett tag fick vi ett sms av en kompis som sa att vi
skulle komma på fest, så vi åkte ner till samhället.
Så vi åkte ner och rockade som vanligt! ;)





Zonny och Elin på bilden!
Så grymt söta tillsammans om jag får säga det själv!
Den kvällen satt vi hemma hos Amanda och bara chillade.





Malin och Angelica på bild!
Snacka om glada tjejer alltså :)
Vi hade kräftskiva hos Becca ( föredetta kompis ).
Riktigt lyckad dag, förutom en sak.
En kille vid namnet Linus krocka med Malins moppe.
Så när vi hade som roligaste ringde han och sa att vi
var tvugna att komma. Så vi prang dit..



Iskall drink, finns inget bättre en varm sommardag!



Mer bilder kommer senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0