Skum..

Snacka om skum kille..
Snacka om att inte kunna släppa sina ex..
Jag tror fan att han måste vara psykisk störd!
Han fattar ingenting, och är bara allmänt störande..
Och han säger att jag behöver söka hjälp ?
Jag fattar inte vad han tänker med, jag säger att jag inte vill
ha något med honom att göra, men han fortsätter att skriva :s
Jag sa att jag inte tyckte om honom. Då säger han att jag är sjuk och borde söka
hjälp och grejer, då sa jag att jag behöver inte söka någon hjälp när han slutat skriva till mig.
Svaret vart då att han inte tänkte sluta skriva till mig, så jag borde söka hjälp i tid.
Haha, jag blir fan rädd snart.. Kanske är dags att anmäla?

Kommentarer
Postat av: malin

hahahahahahaha, skämmig kille ;)

2011-01-23 @ 18:43:50
URL: http://staalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0