out of service

my brain is out today
Shit vad jag har varit trött och otroligt seg idag.. Vilket inte är så bra med tanke på att jag måste anstränga mig i skolan! På tal om skolan, dom har tagit bort några ämnen för mig..
Visst det är väll bra, men jag går ju miste om betyg/ poäng..  Dom har tagit bort; fysiken, kemin, historian, geografin, samhällskunskapen och idrotten!
Jag ska bara ha religion tills jag är helt klar med den, då ska jag börja ta ikapp dom andra ämnena!

Mitt lov har varit bra, har varit väldigt mycket med min sötnos Angelica!
Jag har typ bott hos henne, Linda, Malin och Random/ Dennis.
Vilket har varit otroligt kul!
Men nu är jag äntligen hemma i Örebro, det känns ganska skönt ska ni veta! :)

I helgen är det födelsedagsfirande, dock så måste jag vara hemma i helgen säger mamma..
Skulle vara sjukt kul att få fira Sunshine och Goulart!
Aja, vi får se hur det blir..
Sen nästa vecka fyller ju stora syster 17år, så då blir det nog lite mys ( hoppas jag )

Det finns väll inte så mycket mer jag har att säga, hmm..
Men som ni har kanske ni har märkt så har jag inte bloggat på ett tag,
har inte haft så mycket tid till det. Och blogg.se segar sönder på min mobil..
Men ska verkligen anstränga mig nu, ska blogga minst en gång varje dag!!
Men ska snart in i duschen, gud vad skönt!

Plus att jag saknar en viss person, som jag inte hann träffa idag,
men det kommer ju fler dagar, om jag inte dör!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0