Nattens sista..

Nattens sista, och dagens första inlägg!
Jag sitter och funderar på vad jag vill söka nu i vår..
Och jag är sjukt osäker.. ;s
Jag tycker om att baka och laga mat..
Jag har några som jag är ganska sugen på!
1. Hotell och- restaurang, kock eller konditor
2. Spa, fitness och hälsa
3. Florist
Men som sagt, jag är osäker.
Och jag måste plugga upp mina betyg som fan nu!
Sista chansen liksom, vill inte hamna på Iv..

Jag börjar bli lite smått trött nu..
Och jag har fortfarande kramper i magen, jobbigt läge!
Min helg kommer bli tråkig eller mysig.
Imorgon när jag vaknar ska jag städa lite, kolla lite med folk.
Sen ska jag och mamma iväg och sola och hyra film.
Påvägen hem ska vi köpa massa gott!
Sen ska jag duscha och färga mina ögonbryn.
Sedan blir det nog att mysa med mor och syster framför en bra film med lite gott!!
På lördag har jag ingen aning om vad jag ska göra.
Hoppas jag kommer på något kul!
Men nu ska jag lägga mig och kolla på tv, och hoppas på att jag kan sova!
Godnatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0