Mamma


Jag måste bara säga att jag har världens bästa mamma!
Hon har alltid funnits där för mig.
Och kommer alltid finnas där för mig.
Jag vill inte tänka på den dagen hon försvinner.
Men jag vet att hon kommer vaka över mig.
Jag kommer alltid tänka på henne.
Hon är det finaste jag har!
Hon har torkat mina tårar. Hon har skrattat med mig.
Vi har bråkat. Jag har varit elak.
Jag är inte den perfekta.
Men hon älskar mig för den jag är.
Jag hoppas hon vet att jag älskar henne.
Även fast jag inte visar henne det jämnt.
Jag har varit elak, jag har varit förjävlig..
Men jag ångrar allt ont jag har gjort henne!
Jag älskar dig mamma!




http://www.youtube.com/watch?v=RRIWlCN6cE0

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och jag älskar dig!!

2011-01-22 @ 23:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0