Hold my Hand, Hold my Hand

Ahdu.. Osäker tjej här..
Det känns som att jag kommer bli ledsen hur jag än gör..
Vet inte riktigt själv hur jag känner. Om jag vill eller inte.
Sen så vet jag redan vad du säger, och det låter inte som en
speciellt bra idé att ens försöka.. Jag vill bara att du ska ge mig ett täcken!
Så jag vet om jag ska satsa eller inte..
Känns som att om jag satsar kommer jag bara bli sårad..
Kan inte alllt i livet bara bli lätt eller?
jag vill inte bli sårad.
Hur fan ska jag göra?!


Kommentarer
Postat av: mändy

För att vinna någonting måste man riskera någonting också, är det som är det dumma. ;<

Men om jag fattade detta rätt så handlar det du precis skrev om kärlek och en viss pojke?

Tillslut känner du när det träffar rätt, men vägen dit kan vara trasslig ;< man får helt enkelt tänka så att det du går igenom gör dig starkare och smartare.

Saknar dig btw sötepöte >:

2011-01-21 @ 00:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0