Hmm...

Hmm... Snacka om bloggtorka..
Ni får gärna slänga in en kommentar med lite idéer om vad ni skulle vilja läsa!
För jag kommer verkligen inte på något.. 
Jag känner för att göra något galet, men vad?
Jag får tänka på det ett tag så får vi se om jag kommer på något bra! :)
Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik, och funderar över livet.
Livets mening, tror inte livet har någon mening.
Vad jag ska plugga till, vad jag vill bli.
Hur jag vill att min framtid ska bli..
Jag tycker lixom om att baka och laga mat.
Men det känns inte som att det vore något jag skulle kunna göra varje dag.
Jag får väll fundera på det ett tag, och se vad jag kommer fram till.
Jag vill ha en bra framtid, med vänner, jobb och familj!
Men nu ska jag inte tänka mer på det, det blir som det blir.
Men först ska jag ta hand om skolan.
Jag ska bara leva livet, ta dagen som den kommer!

Kom ur duschen för en liten stund sen, det var så otroligt skönt att duscha!
Idag vart äntligen min stickning ( halsduk ) klar, mamma fick hjälpa mig lite på traven ;)
Sen ska jag boka in ett prov med Kerstin så att jag blir klar med religionen!
Sen har jag några kompletteringar kvar i biologin så är jag klar med den sen.
Det känns skönt att allt rullar på nu ska ni veta :)
Nu i veckan fyller min syster år, så på tisdag efter skolan ska jag ta bussen hem direkt.
Så ska jag och mamma gå på stan och köpa paket,
och jag kanske hittar något till mig själv.
Sen på Onsdag ( när Inez fyller år ) så ska vi först äta lite och sådant med mormor.
Sen ska vi iväg på bio lite senare på kvällen. Hoppas inte det blir Harry Potter eller någon
liknande film, då kommer jag somna kan jag lova, haha !
Men nu ska jag börja tänka på refrängen, tvätta ansiktet, borsta tänderna.
Lägga mig ner i sängen och kolla på tv, och försöka sova!
Men ni får ha en trevlig kväll/natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0