Detta blir en snabbis!

Detta inlägg får bli ett snabbt!
Igår var jag, Angelica och Elin först hemma hos Angelica och fixade oss.
Vi mötte Zonny i samhället.
Sen gick vi hem till Amanda, Sunshine och Bubba var.
Dock stannade inte dom så länge för dom skulle på trubadur-kväll på Nya Vulkan.
Så vi satt hos Amanda och pratade en stund. Sen gick vi vidare till Empoli och
köpte en pizza, vilket var otroligt gott!
Sen gick vi hem till Random där han och Dennis var.
Sen efter ett tag kom Malin, min lilla sötnos!
Hon var sjukt ledsen, vi pratade ett tag, sedan vart jag förbannad på en viss brud..
Sen så vart Angelica på dåligt humör, så det smittade av sig..
Så jag vart sjukt sugen på att åka hem. Så jag och Malin mötte
min syster, Fredrik och Robin i samhället vid tolv.
Malin åkte hem till sig, och samma sak med Fredrik och Robin.
Men jag och Inez tog bussen hem.
Sen när vi kom runt 01.00 så gick jag och la mig i soffan och kollade lite på tv.
Sedan somnade jag. Sen vaknade jag ganska sent idag.
Men det ända jag har gjort hela dagen har varit att ligga i sängen och mysa!
Sen så fick jag för mig att hoppa in i duschen och ta nästa buss till Degerfors igen.
Men så vart det inte.. Så jag la mig framför tv'n igen.
Och nu ska jag nog plugga lite, ska skriva en uppsatts som ska lämnas in på tisdag.
Önska mig lycka till!!

Kommentarer
Postat av: malin

älskar dig bruden <3

2011-01-29 @ 23:22:35
URL: http://staalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0