Dag 2- Dagens outfit

Dagens outfit, haha :)
Just nu sitter jag i linne och morgonrock hos linda, ska snart börja fixa mig osv.
Tror nog att det bli jeans och linne, och sedan när jag kommer hem till min mongolid Malin
så blir det att byta om till myskläder!
Har haft en skitbra helg!
Fredag/Nyår
Vaknade upp hos pappa, åt frukost, packade, duschade och fixade mig,
sen gick jag till bussen och åkte till degerfors!
Vi först hemma hos Lindas mamma och prata,
sen skulle vi äta, sedan drog vi till hennes pappa!
Vi satt och prata och hade det helt okej! :)
Sen bestämde vi oss för att gå till Random för att Linda ville vara med Simon på
tolv-slaget, så vi gick dit, och hade skitkul!
Sen så skulle vi hem, då följde Simon och Dennis oss hem, haha ;$
Sen så bädda vi ner Amira som inte mådde så bra..
Sen käkade jag och Linda, sen gick vi och la oss!
Lördag
Sen igår väckte Amira oss, hon slängde sig i sängen mellan mig och Linda.
Sedan tog vi på oss och gick till pizzan, haha vi åt en niklas special+pommes ;$
Sen gick vi hem till Linda, Amira packade sina saker och åkte hem, och jag och Linda
städade, sen kollade vi på tv och fixade oss.
Vi bestämde att vi skulle ut och ta kort, men sen när vi vart klara så var det mörkt ute :(
Så vi gick till bruket/pulkabacken där Lindas Mamma och Janne var med fler människor.
Sen fick vi pengar, och vi gick och handlade :)
Vi köpte;
Två gorbys
En lasangelåda
En cola
En chipspåse
En marabou
Vi gick hem till Linda och käkade på, sen skulle vi gå och träffa My
för att jag skulle få en cigg av henne, vi mötte även Petter och Evelina,
dom skulle åt samma håll, sen vid vallakyrkan mötte vi Anna och My, sen gick vi hem och gjorde inte så
mycket mer..
Söndag
Vaknade, fick dyng ryck på min mobil som inte vill funka, det går inte att läsa eller skriva sms.
Och den är fan inte ens en gammal.. JAG BLIR SÅ ARG!!
Aja, Linda gjorde mackor, och te! ♥
Sen skulle hon in i duschen, och jag satte mig här :)
Ska sova hos Malin ikväll, men först ska jag fixa mig, hihi, Linda ska diska, sen ska vi äta!♥
Sen ska jag packa, möta Malin, gå upp till Malin, pussa på min älsklingar, lägga mig i Malins säng och sova ;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0