Ciao!

Känns som att jag har sovit bort hela min dag. vaknade vid 14.00 typ..
Känns förjävligt, kunde ha gjort så mycket mer under den tiden..
Aja, är ju vaken nu iaf. Ska väll fixa mig lite och sedan
hitta något jag kan ha på mig idag!
Ska iväg till affären med mamma och handla lite smått,
sen ska vi antagligen ut och gå.
Vilket kommer bli skönt, har velat gå ut och röra på mig länge nu,
men har aldrig riktigt tagit tag i saken!
Jag måste verkligen börja träna nu, snart sommar ju.
Ikväll ska vi nog kolla på en till film och mysa lite mer, sen ska vi spela lite spel.
Ska lägga mig i tid ikväll har jag bestämt, haha vi får väll se hur det går ;)

Jag är sjukt sugen på att åka in till Degerfors eller Karlskoga,
men tyvärr så kan jag inte det... Har inge busskort.
Plus att mamma har sagt att jag måste vara hemma hela helgen..
Vill ju träffa Malin, Elin och Angelica ! Mina snygga brudar !!
Och såklart vill jag träffa D*****!..

Här får ni en liten bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0