.-.-.-.-.-.-.-.

Har precis kollat på 5 avsnitt på säsong 1 av Ghost Whisperer!
Jag ska se alla säsonger, har fastnat för den serien, och Melinda/ Jennifer är så sjukt vacker,
och en sådan bra skådespelare! Big like på henne ♥

Har även färgat mina ögonbryn, det vart inte så stor skillnad, men ska färga till veckan igen!
Och jag ska snart hoppa in i duschen, och göra en hårinpackning!
Vart ingen solning ikväll, blir imorgon eller till veckan, orkade inte gå iväg idag, har varit
så sjukt trött hela kvällen...
Vi hyrde ju film förut, blir väll att kolla på den snart, fast det får bli efter duschen :)
Imorgon ska jag och syster ha ännu en till myskväll, vi ska spela lite spel och kolla på film.
Har ju inte varit hemma på ca 4-5veckor :$
Så vi får väll passa på och mysa medans jag är hemma, haha!
Och om max två veckor ska jag få löshår, ska köpa det av sötnosen Nattis!
Hon ska antagligen sy in det åt mig, om jag har tur ;)
Sen ska jag och mamma på stan på tisdag för att köpa presenter till min syster som fyller 17 år på onsdag.
Och så ska jag även kolla på nya skor, vilket som behövs!

Och gud vad jag längtar till sommaren, kommer bli så skönt med lite värme!
Och så ska jag ju även på PIP, vilket kommer att bli underbart!
Och jag kan nästan lova att jag kommer stå längst fram på Daniel Adams Ray,
och speciellt om han spelar Gubben i lådan!!

Jag kanske har glömt att berätta det, men jag har alltid varit kortast i min familj..
Men jag är inte det längre, nu är det min stora syster som är kortast, haha!
Sist jag mätte mig var jag 1.54 och det var i somras, nu är jag 1.61 :)
Det känns riktigt skönt ska ni veta!!

Här får ni en bild på Jennifer Love Hewitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0