Rubrik

Jag är så himla dålig på att uppdatera denna sida känner jag!
Det är fan illa, måste börja blogga mer nu.
Jag tänkte bara säga att denna helg var sjukt rolig, haha :)
Idag var jag och Angelica iväg och solade, och inte fan är
jag blek nu iaf, vilket är bra! Men brunare ska jag bli, får försöka fixa
en bild så att ni får se hur jag ser ut hittills..
Men det får bli när det blir!..
Tänkte även säga att jag är sjukt glad haha ;$
Missade första nationella provet idag, var inte så j*vla bra kanske..
Men imorgon ska jag till skolan, och då ska jag plugga som fan!
Finns nog inte så mycket mer jag vill säga just nu..
Kanske blir in till Karlskoga imorgon med Angelica och
köpa lite nytt, vilket behövs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0