Kan inte sova..

Haha, kan inte somna, och jag ska upp till skolan imorgon. Det känns så himla bra alltså.. Så kan ju skriva av mig lite nu när jag väl är sugen på att skriva. :) Denna helg har som sagt varit bra, skit bra faktiskt. Har ju spenderat den med massa goa människor. Dock mådde inte jag och Angelica så bra igår. Tror vi hade sovit förlite.. Vi sov seriöst i ca 24timmar i sträck, och hur ofta gör man det? Inte ofta alls vad jag vet. Vi somnade inte förens sex igår (på morgonen) när vi lika gärna kunde ha varit vakna och sedan gått till skolan.. Sen vaknade vi typ två gånger under dagen. Sen somnade vi om igen, sen vaknade vi idag på morgonen klockan halv tolv typ.. Och var fortfarande trötta? ;o Kändes som att man legat i koma, eller som att man varit helt död i en dag och sedan bara vaknar upp och bländas av solljuset. Men vi gick upp och drog på och kläder och sedan ner till samhället och solade, sen gick vi och hämtade Angelicas mobil, redan hem och tjockade oss! Nu ska jag sova! xoxo nnea'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0