Freeeedag!

Och entligen kommer den saknade helgen!
Men denna vecka har gått ganska fort ändå, vilket är bra :)
Och snart är der lov igen, kommer bli så grymt skönt ju.
Aja nu är det iaf fredag och helg!
Varet en 25-minutare igår med Angelica, och det var jätteskönt!
Sen köpte jag tankräm/tandblekning och lite annat smått.
Var även i Karlskoga en snabbis efter skolan, Angelica köpte en hel del.
Jag ville också shoppa, men hade jag pengar? Nej..
Skolan var helt okej idag, lite jobbigt att gå upp imorse..
Just nu sitter jag hemma hos Angelica med henne och Elin och
färgar jag utväxten haha, hoppas det blir bra:)
Sen blir det och fixa sig och äta lite, sen blir det iväg till samhället för att
träffa D&D en sväng, och sen blir det nog vidare till Rock-Karusellen!
Men vi får se vad kvällen bjuder på!
Trevlig helg alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0