Det var ett tag sen!

Det var ett tag sen sist..
Men har inte riktigt haft tid eller ork.
Och det har jag faktiskt inte nu heller ;$ Så det blir en snabbis!
Vaknade 11.30 och kände att mina kramper inte hade släppt..
Har haft kramper i magen några dager nu, sjukt jobbigt.
Jag och Angelica slog på musik, och sen gick jag och tvättade håret!
Sen kom Elin upp och då åt vi en macka, och sedan kom Andersson och
någon gubbe, haha som inte pratade alls tydligt! Så dom som gnäller på att jag
inte pratar tydligt skulle hört honom. Helt otroligt!
Nej men Andersson skulle köpa Angelicas föräldrars bil :)
Sen när dom åkte så gick vi in och fixade det sista.
Sen åkte vi ner mot samhället för att sola.
Det vart en 25-minutare som vanligt, och det var så otroligt skönt!
Och jag fick färg, så min rygg är skitbrun, och jag fick fräknar..
Sen gick vi och träffade Dennis och Random, sen kom Zonny en stund.
Sen åkte Zonny och Elin hem till Elin.
Och sen kom Andersson och hämtade mig och Angelica.
( Haha, inte helt frivilligt, vi vart lite mutade )
Vi skulle skotta fram bilen haha, det gick väll bra :)
Vi kom in efter en stund och började städa hennes rum. Så nu är det fint!!
Snart kommer nog Dennis och Random, vi ska kolla på film :)
Kanske skriver mer sen, vet inte haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0