degerfors..

Hejsan alla!
Det var ett tag sen, men nu är jag igång igen!
Sitter hemma hos Malin i Degerfors just nu.
Hon håller på och städar hela nedervåningen medans jag ligger
här i soffan med datorn i knät med tv'n på!
Haha, jag är riktigt lat idag, plus att jag har träningsvärk i ryggen...
Ja, jag har varit hos Malin ända sen i fredags.
Då vi firade Elin som fyllde hela 15år på lördagen.
Dock åkte vi hem tidigt pga. att det var så himla tråkigt, och
för att det var vissa personer som bara dissade..
Så vi åkte hem vid 23.00 redan, på en fredagkväll..

Vi har inte gjort så mycket denna vecka´. Vi har mest
tagit det lungt, kollat på tv. Och bara haft det bra!
Vi har inte varit ute mycket alls, förutom lite varje kväll
då vi varit ute och åkt med Andersson!
Sen har vi inte gjort ngt mer..

Vad tyckte ni om årets Big Brother?
Det fanns inte alls många som passade in i programet..
Det fanns kanske 4st som passade in där.
Trodde inte BB var ett program för gamla människor med barn..
Dom borde fan vara hemma med sina barn ist, eller på sitt jobb!
Men jag och Malin hittade våran snygging direkt!
Kan ni gissa vem det var? ´-Niclas ´"Nicky"

Nu har Malin städat klart, så nu får vi se vad det blir!
Puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0