Tids fördriv

Just nu sitter jag i soffan och kollar på tv.
Vet inte riktigt vad jag ska göra, är sjukt uttråkad.. Funderar på att gå upp och ta en cigg,
och sedan kanske gå ut med Alice.Men vet inte om jag orkar ;P
Funderar på att gå till skolan imorgon, om jag mår bättre.
Hoppas på de, vill inte missa en massa så jag hamnar efter.

Btw, jag fyller på söndag :)
Hoppas jag får en massa pengar och present kort, så jag kan åka och shoppa!
Eller ja, gå upp mot stan så jag kan och shoppa,
tar bara ca 10min dit härifrån ;)
Jag älskar verkligen att shoppa :$
Men har ju inte direkt pengar till det med tanke på att jag röker,
men ska sluta röka på min födelsedag! Duktig tjej är jag ! :D



xoxo  nneeaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0