Hejjsan !

Idag kommer bli en bra dag!
Nice väder och allt, sol! ♥
Idag blir det nog att träffa Amanda en sväng :D
Kanske Lina, vi får se! Jag har saknat den bruden som fan!
Nu på morgonen vaknade jag vid 10.00
Då var det att gå upp och duscha, välja kläder och fixa sig!
Sen satte jag mig vid datorn, som vanligt ;)
Funderar på att väcka mamma! Så vi kan gå till affären (a'
Och så ska jag gå ut med Alice, mamma har sagt att går jag ut med Alice
några gånger ska jag få ett par nya jeans, vilket behövs!
Nu är det inte långt kvar!
Om fyra dager fyller jag, om fyra dagar ska jag sluta röka!
Sen blir det att åka och shoppa och börja träna!
Och färga utväxten, och klippa mig.
Fyfan vad skönt det ska bli att komma igång med träningen! :)
Nej, nu ska jag vara duktig och äta frukost, väcka mamma, gå ut med Alice
och sedan springa iväg till affären och köpa frukt, nam nam!
xoxo nneaa ' ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0