Godmorgon!

Godmorgon världen! :)
Idag är jag på bra humör, jag vet inte varför.
Vaknade upp och kände att detta kommer bli en bra dag! (yy'
När jag lyfte på huvudet såg jag att Inez låg med datorn i sin säng,
och jag fick en liten chock, för hon skulle till skolan.
Men hon mådde tydligen inte så bra...
Men sen kollade jag på min mobil.
Och jag hade fått ett sms av Sofia,
i det smset stog det att hon hade hittat min skin jacka.
Skoja inte om jag vart glad, den har varit borta ett tag,
och jag har verkligen saknat den!
Sen gick jag upp, tog en cigg, kom tillbaka till soffan, och slog på datorn.
Sen kom kusin vitamin, han skulle få cigg av mig.
Så nu sitter hela familjen i vardagsrummet ! :)
Och jag sitter här, vid "min" kära dator.
Nu blir det nog att spela sims3, för jag har blivit en nörd B-)



xoxo  nneaa'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0