...




Den här dagen har verkligen varit skit seg! o;
Jag vaknade gick till affären med mamma.
Kom hem satte mig framför datorn, gick in på fb och bdb.
Spelade sedan sims3, sen in på fb och bdb igen, sen skapade jag en ny blogg ( denhära )
För jag orkade inte med min gammla..
Sen så åt vi mat. Sen gjorde jag typ samma sak, plus att jag kollade på tv.
Sen gick jag ut med lilla Alice. Sen gjorde jag samma sak igen. Sen kom vi fram till
att vi ville till coop, men då var klockan över nio, så Rasmus fick komma och hämta upp oss, sedan köra oss
till coop borta vid marieberg, sedan följde han med oss upp till oss en sväng, satt och pratade ett tag.
Men sen drog han hem, då satte jag mig vid datorn, igen..
Så nu sitter jag här samtidigt som jag kollar på two and a half men på 3:an.
Sen blire väll att spela sims, för jag kan inte somna..
Det är väll min dag, väldigt kortfattad och tråkig.
Hoppas dagen blir bättre imorgon, för Mändy kommer hit.
Och henne har man inte sett på vet inte hur länge!
Inte okej alltså, men som tur är så kommer hon hit imorgon!
Men nu ska jag inte skriva mer!
Godnatt alla, sov sött!


xoxo nneaaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0