tar igen missade dagar ;$

Dag 14- min favorit pryl
Hmm... Min favorit pryl...

  1. Mobilen
  2. Plattången
  3. Datorn
  4. Tv:n



Dag 15 – Mina drömmar

Ahru, mina drömmar..
Vad menas med mina drömmar ?


Jag brukar oftast inte komma ihåg vad jag drömt på nätterna, men oftast brukar det vara
något helt knasigt som jag inte ens fattar varför jag drömt :)

Och mina livsdrömmar är att bli bartender och flytta utomlands, och bara ha det underbart i solen!
Kan tänka mig ett strandhus i Tunisien, men fin trädgård och kanske en pool?
Sen jobba som bartender en liten bit bort.


♥ Dag 16 – Det här är jag beroende utav.

  • Nikotin/ cigaretter
  • Tuggummi
  • Koffein/ coca cola
  • Socker
  • Min mobil
Och nu kommer jag inte på mer, men kanske lägger till något lite senare :)


Nu sitter jag hemma hos Linda efter en ganska kort och skön skoldag!
Hon sitter och pluggar duktig som hon är. :)
Ska sova här inatt, får se vad vi hittar på.
Sen imorgon bär det iväg till skolan, sen ska jag möta upp Linda igen.
Sen får vi se vad vi gör, sen på kvällen ska vi nog ut och träffa folk.
Men som sagt, vi får se vad kvällen bjuder på ;)

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0