rubriker är överskattade...

Hej på er ! :)
Sitter hos mormor just nu och väntar på att maten ska bli klar.
Är sjukt hungrig, blir ni förvånade ? ;$
Haha, mormors hund sitter och gnäller, hennes gnäll låter som mamma, mamma osv :)
Har inget speciellt att säga haha (yy'
Jag har inte rökt på 5dagar, duktig tjej!! Fast mitt humör sviker mig..
Så den som bråkar med mig nu, den får skylla sig själv :$

Sims 3;
Jag har gått och blivit beroende just nu medans jag varit sjuk :$
Har typ spelat det flera timmar i sträck varje tag, älskar spelet! :)
Jag provade spelet när det precis kommit ut, det var sjukt tråkigt tyckte jag då.
Men nu är det awsome! :D
Ska spela lite ikväll också (aa'
Haha om ni nu vill veta, så heter min sim Alicia Berry och är heminredare :D

xoxo nnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0