pizza-dax

Haha, gud vad gott! Syster och Robin är iväg och köper pizza nu! (y'
Har inte gjort så mycket idag, har varit hemma för det mesta.
Robin ringde mig och fråga om jag kunde följa med han upp på stan, för att
han skulle till Afro och köpa nytt löshår, och jag sa ja.
Vi mötte Erika på stan, henne har jag inte träffat på månader..
Sen kom vi hem, och jag hjälpte han att sy hårförläningen, och nu är vi klara!
Sen ska jag ta en dusch och lägga mig i sängen och kolla på tv.
Sen imorgon ska jag upp på stan med linda, sedan hem till pappa och mysa med bruden! 
Förresten, jag och mamma beställde en hårförlängning åt mig i julklapp,
och pappa köpte en ny mobil åt mig, den får jag imorgon!
toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0