noname

Dag 27 - Min favoritfärg
Jag har inte bara en, så jag väljer 3 utav dom!
♣Svart
♣Vit
♣Gul




♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
Jag saknar mycket, men mest är nog sommaren!
Alla underbar dagar på stranden med älskade människor.
Då jag "bodde" hos Linda, när jag var själv hemma när Julia, Angelica & Malin "bodde" hos mig!
( Fast alla "bodde" inte hos mig samtidigt )
Jag saknar att kunna gå upp ur sängen, ta ett glas juice och sätta mig på balkongen
i solen och bara njuta. Kunde ta på mig ett linne och ett par shorts och sedan gå ner till samhälle med någon
kompis och köpa en glass! Fyfan vad jag saknar sommaren!!

Och så saknar jag när man var liten, man brydde sig varken om hur man såg ut eller
något liknande. Man kunde springa omkring och leka hela tiden, helst barfota.
Ingen brydde sig heller om hur man såg ut, man fick vara den man var, och bli
accepterad för det.
Men bäst av allt, fick man vara hemma, hemma hos sin mamma och bara njuta!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0