Mina syskon!

♥ Dag 11 – Mina syskon.

Inez Kiel
Idag ska jag skriva om min syster!
Kan ju  börja med att säga att jag älskar henne.
Och att hon betyder väldigt mycket för mig även fast vi bråkar.
Men när vi är sams så är allting toppen!
Hon kom till 1994-01-26
Hon är 16år, snart 17år.
Hon är alltså ett år äldre än mig.
Hon bor med mig och mamma i Örebro.
Om dagarna sover hon, kollar på tv/serier/filmer och spelar spel.
Hon går inte i skola atm, men hon börjar nästa år igen.
Hon har alltid funnits där för mig.
vet inte vad mer jag ska skriva, men kanske skriver mer om henne sen.
Och då kanske jag lägger in en bild vi får se :)
Är nyvaken nu så ah, orkar inte skriva. ;p

xoxo nnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0