Min dag !

♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Det här är jag beroende utav.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Meningen med mitt bloggnamn.
Dag 19 - Min absoluta favoritlåt
♥ Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
♥ Dag 21 En rolig kväll
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En bild från mitt rum/lägenhet
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 - Min favoritfärg
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.


Min dag har varit ganska så kort,men ska försöka skriva mycket !
Men kan ju börja med att säga att den har varit bra! :)
Jag vaknade upp vid halv sex och började fixa mig och klä på mig osv..
Sedan gick jag till bussen vid halv sju. Satt på bussen och var nervös, men jag säger inte varför ;)
Sen när jag väl kom till degerfors (försenad som vanligt) så gick jag ner till skolan.
Då fick jag reda på att första lektionen var inställd..
Andra lektionen var so, då gjorde vi inte så mycket, lyssna och antecknade lite.
Sen hade vi idrott, vilket man kan säga att jag inte har. (yy'
Sen lunch och sedan matte, lunchen var som vanligt, finns väll ingenting att säga om den..
Matten gick väll sådär, satt ju med killarna, som vanligt satt vi mest och prata (aa'
Och med tanke på att jag ligger efter med ca 10sidor så var det ju inte så bra.
Så jag tog hem och pluggade istället.
Sen sista lektionen var hemkunskap, och det tycker jag ju som sagt är jättekul! :)
Vi skulle laga kotlett, sallad och potatisklyftor. Jag arbetade med Tina, min sötnos!
Det gick bra som vanligt, men vart lite äcklad när vi skulle tillaga köttet, de var ju blodigt o;
Sen satte vi oss vid bordet, med Tobias och Andreas, och vi satt och skratta som vanligt.
Och maten vart jättegod! Och idag hade jag praktiskt prov när jag och Tina lagade maten,
tror det gick bra, får ju hoppas!
Sedan så tog jag bussen till samhälle, och sedan vidare till Karlskoga, där bussen var sen som vanligt...
Men det var en snäll kille som stog och prata med mig, jag fick reda på att han heter Petrus, bor i Varberga och
äger Blåa Kiosken i Skranta ( Karlskoga ). Hihi , fick en klubba av han på bussen, den var jättegod! :)
Sedan gick jag hem, på resecentrum såg jag Douglas och Linus, ville inte hälsa, gick bara vidare,
men tror inte dom såg mig. Sen när jag kom hem satte jag mig vid datorn och satte på musik, sedan
började jag baka, det var kola kakor, dom vart jätte goda!
Tog en kopp te och två kakor och pluggade lite matte.
Sedan gick jag, mamma och Alice ut på en liten promenad, sedan hem, och nu sitter jag här!
Ska snart börja plugga igen, sen ska jag fixa mig för sängen, kolla på tv och sova.
Det är ju en dag imorgon också! ;)

xoxo nnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0