Min bästa vän!

♥ Dag 7 – Min bästa vän.
Jag har två stycken bästa vänner, så tänker skriva lite om båda!
Dom heter Linda och Malin!

Linda
Åh, vart ska jag börja?
Kan börja med att säga att hon är en av världens bästa vänner!
Hon är en person som alltid ställer upp och finns där för en.
Vi har känt varandra i flera år nu, dom åren med henne har varit underbara kan jag lova.
Åren har bara rusat förbi, känns som att jag alltid känt dig!
Hon är en glad person som jag har delat många fina skratt och minnen med!
Hon är som en syster för mig, helt underbar.
Hon heter Linda Åberg, och är 16 år.
Hon är född 1994-09-02 !
Hon går barn och- fritid i Degerfors, och bor även i Degerfors.
Här får ni en fet länk till hennes blogg; http://hurricanelinda.blogg.se/ !
Vi har glidit ifrån varandra och sedan blivit väldigt tajta till och från.
Just nu har vi glidit ifrån varandra, men saknar henne så grymt mycket när
jag inte är med henne, så vi ska bli tajta igen har vi bestämt!
Jag verkligen älskar henne!





Malin
Samma sak här, vet inte vart jag ska börja..
Men kan ju säga att hon även är en av dom bästa vännerna man kan ha!
Hon har alltid funnits där för mig, hon stöttar mig när jag mår som sämst.
Vi har känt varandra i vad är det nu, två år?
Det känns som att vi alltid känt varandra!
Kan ju bara säga en sak, hon+jag= underbara stunder!
Hon är en glad och trevlig person, och väldigt positiv utav sig.
Även hon är som en syster för mig, min andra halva.
Hon heter Malin Nyström, och är 18 år.
Hon är född 1992-06-05 !
Hon går också på barn och- fritid i Degerfors, och bor även i Degerfors.
Här får ni en fet länk till hennes blogg; http://staalins.blogg.se/ !
Vi har samma relation som jag och Linda, vi har glidit ifrån varandra, men nu är vi tajtare
än någonsin.
Jag älskar den här bruden!




Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar dig! <3

2010-12-07 @ 21:50:10
URL: http://hurricanelinda.blogg.se/
Postat av: malin

aww.. !

babyy du är bäst ! jag älskar dig min fru ! <3

2010-12-08 @ 21:08:46
URL: http://staalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0