just wait for it..

Alltså, det känns som att mina inlägg är så sjukt tråkiga..
Men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om..
Kan ingen komma med ett förslag? Vad som helst!
Kan ju börja med att ta igen missade dagar från listan, och sedan skriva lite om
de kommande dagarna.


Dag 19 - Min absoluta favoritlåt
Ahni, min absoluta favoritlåt?
Det var en bra fråga kan jag lova!!
Just nu tror jag faktiskt att det är Rihanna's Whats my name!
Men är osäker, men lägger upp en länk ändå!
http://www.youtube.com/watch?v=U0CGsw6h60k



♥ Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Vem vill jag byta liv med för en dag?
Jag har väll ett ganska bra liv, men skulle vilja byta liv med
någon av dessa personer; Linda, Malin eller Kissie!
Varför
Linda; för att hon är en sådan underbar person&för att hennes familj är grymt söta och snälla!
Malin; samma sak där, men skulle så gärna vilja vara 18år för en dag också, haha och för
att ha denna underbara kontakten hon har med sina underbara hästar!
Kissie; för att få en inblick i hennes liv, och för att få se hur mycket som är
sant utav allt hon skriver i sin blogg!


♥ Dag 21 En rolig kväll
Vet inte vilken jag ska välja, men det blir nog en av dessa kvällar;
En av alla kvällar med Linda, eller en av alla kvällar hos Malin!



♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
Vad som upprör mig, det finns ingenting som jag kan komma på just nu..
Jag blir upprörd utav snön, av rasister, fejkade människor m.m


♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Det finns nog en heldel saker som får mig att må bättre!
Personer som står mig nära, musik, cigaretter m.m


Dag 24 – Det här får mig att gråta.
En heldel, beroende på vad jag redan är på för humör.
Jag kan nog börja gråta av det mesta, men det är i vissa perioder som jag gråter mycket,
och i vissa perioder gråter jag inte alls..


♥ Dag 25 – En bild från mitt rum/lägenhet
Har nog ingen på mormors dator, annars finns det tusen här på bloggen!


♥ Dag 26 – Mina rädslor.
•Spindlar
•Mörker
•Ensamhet
•Mörka skogar
•Vatten/ såsom att bada i sjöar osv
Mer kommer jag inte på ..


I veckan blir det att gå på rean&mysa med Linda !
Träffa Malin och prata lite skit!
Träffa Johanna som jag inte sätt på år och dar!
Träffa pappa, och antagligen sova hos honom!
Och fira nyår, vart vet jag inte!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: malin

men söt du är jolin !

jag älskar dig baby <3

2010-12-26 @ 19:27:03
URL: http://staalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0