Januari

Dag 1- Mitt nyårslöfte
Dag 2- Dagens outfit
Dag 3- Någon jag älskar
Dag 4- Min sista kyss
Dag 5- Detta åt jag idag
Dag 6- Mitt favorit djur
Dag 7- Detta drömde jag inatt
Dag 8- Min favoritlåt
Dag 9- En bild på mig och ett ögonblick jag aldrig glömmer
Dag 10- Min favorit dryck
Dag 11- Min dag
Dag 12- En bild på mitt rum
Dag 13- Min skoldag
Dag 14- Detta sov jag i inatt
Dag 15- Mitt favoritplagg
Dag 16- Vad jag ska göra imorgon
Dag 17- Sist jag grät
Dag 18- Min favorit färg
Dag 19- Tio bra saker om mig själv
Dag 20- Min relation till min familj
Dag 21- Vad hände 2010
Dag 22- Varför bloggar jag
Dag 23- Mitt favoritämne i skolan
Dag 24- Detta vill jag ha
Dag 25- Mitt senaste köp
Dag 26- Detta ska jag göra i sommar
Dag 27- Bästa platsen på jorden
Dag 28- Något jag hatar
Dag 29- En gilla&ogilla-lista
Dag 30- Min favorit möbel
Dag 31- Det bästa med att blogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0