Godnatt, i think ..

Godnatt på er där ute!
Jag ska lägga ner mitt huvud på en mysig kudde nu och kolla på tv,
och hoppas på att jag kan somna, är inte speciellt trött, men får inte gå upp allt för sent imorgon ..
Aja, idag har jag inte gjort så mycket, varit hemma från skolan, är fortfarande sjuk..
Och gissa vad jag gjorde medans jag var hemme ? -jo spelade sims3 :)
Sedan kom mormor och hämra mig, mamam, syster&hund.
Vi åkte hem till henne, hon lagade mat, vilket var tur för jag var grymt hungrig ;$ ( skräll )
Sedan satte jag mit vid datorn en liten stund, fixade lite till bloggen, gick väll sådär..
Men det kommer nog bli bättre! :)
Sedan vart det dags att spela kort och fika, haha men var så himla mätt så åt bara två pepparkakor.
Sedan så vart det att lägga sig här i sängen med datorn i knät.
Imorgon blir det upp och fixa sig, sedan blir det att åka iväg till släkten i Hovsta för att fira moster!
Så vi får se när jag kommer hem imorgon, om jag inte är allt för trött så skriver jag lite då.
Men nu orkar jag inte skriva mer, så ah... Godnatt! (:


xoxo nneaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0