God Jul gott folk!

God Jul alla där ute!
Sitter hemma hos mormor med hela släkten!
Vi har just bytt julklappar, och just nu är det Kalle Ankas jul på tv'n.
Inte direkt min favorit, så passar på att blogga nu ;)
Haha, jag fick en t-shirt, örhängen, ficklampa, naglack & bodylotion.
Jag får mer saker till veckan, är nöjd med det jag får, ska ju inte klaga.
Finns ju folk som inte får något, eller som inte har en familj eller ett hem.
Finns folk som fryser ihjäl just nu, jag har faktiskt aldrig riktigt tänkt på det tidigare..
Aja, nu ska jag tänka positivt, ska inte vara på dåligt humör idag!
Bilder lägges in senare, orkar inte nu!
Men vill bara önska alla en varm god jul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0