ciao ciao!

Jag skrev aldrig ett inlägg igår, var trött & vårat nät var skit segt..
Så slänger in ett inlägg nu (y'
Som sagt så åkte vi ju till Hovsta igår, och där var Kusiner och Mostrar med sina killar !
Vi satt och prata, sedan öppnade moster sina paket, vilket hon tyckte var jättekul.
För hon gillade paketen ( som jag uppfattade det ).
Sedan efter ett tag så satte vi oss till bords, först fick vi en italiensk rätt till förrätt.
Den var jättegod kan jag lova!
Sedan fick vi potatisgratäng, kött och sallad till huvudrätt, också sjukt gott!
Sedan efter ett tag vart det kaffe, tårta och mer prat.
Sedan så lottade vi om julklappsutdelningen.
Jag ska köpa åt moster Annika, och Mats ( Andra mosters man ) ska köpa åt mig.
Vi får se vad jag köper åt moster. Tror redan jag vet vad jag ska köpa! :)
Sedan åkte vi hem, då la jag mig i sängen med datorn, men som sagt nätet var så segt
så jag startande sims 3 ;$
Sedan slog jag av datorn och kollade på tv istället, sen somnade jag ! :)
Och idag har jag kollat på tv, vart ute och gått med mamma och hund.
Och sedan pluggat på ett Hemkunskaps-prov som jag ska göra imorgon.
Wish me good luck!
Och nu sitter jag här, och snart ska jag ta en till kopp te och sedan återgå till att plugga.


hihi, gjorde en liten önskelista förut ;$
http://minonskelista.nu/nneeaastyyle



xoxo nnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0