Ahru..


Dag 17 – Mitt favoritminne
Mitt favorit minne, ahru det blir svårt att välja...
Har så många, kan inte välja ett..
Tar ett utav dom!
Det var i somras när jag bodde hos linda, vi bestämde oss för att gå och bada, med kläder!
Haha, linne och mjukisbyxor körde vi på!
När vi väll kom till bryggan så satt vi och tveka ett bra tag.
Men sen hörde vi hur det kom folk, och fatta pinsamt och sitta där i kläder osv.
Så linda hoppar i, och hon kör på att hoppa som en groda, det såg sjukt kul ut!
Men jag smart som jag är kör på att åla mig ner som en ål, såg nog också kul ut!
Sen när vi ser vilka det var så var det någon från hennes klass, och en till på skolan..
( Pinsamt )
Haha, sen när vi tänkte efter på hur det måste ha sätt ut, så dog vi av skratt!
Så nu när vi tänker tillbaka på det så skrattar vi fortfarande.
Haha därifrån har vi fått Ålen♥Grodan!

Dag 18 – Meningen med mitt bloggnamn

Haha, det finns faktiskt ingen mening med mitt bloggnamn..
Jag tog det mest bara för att jag inte kom på något annat, och för att allt annat var upptaget..
Aja, men så fick det bli just nneeaastyyle!





Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) superkul att du var med och tävlade:)



btw kan du rösta på mej här? skulle vara otroligt snällt<3 du loggar in me ditt fb namn och lösen, sen trycker du tummen upp :) Vinner jag, kmr jag lotta ut massa kläder/skor i bloggen :)



http://www.mylovebasket.com/profile/alexandra-johansson-3553728

2010-12-18 @ 16:41:18
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: GRODAN

Hahahahaha, ålen <3 grodan forever <3

2010-12-19 @ 15:16:10
URL: http://hurricanelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0